KB’de Kariyer

AÇIK POZİSYONLAR

Satış Temsilcisi
Kendi kendini motive edebilen, profesyonel iş etiği prensipleri ile firmamızı temsil edebilecek, başarma azmi yüksek takım arkadaşları aramaktayız. Satış temsilcisi, KB ile müşteriler arasındaki ana iletişim kanalını görevini üstlenerek hem mevcut ilişkilerin güçlenmesini hem de portföyün genişlemesini sağlayacaktır. Şirketin mevcut ve potansiyel müşterileri doğrultusunda satış hacminin artırılmasından sorumludur.
Genel iş tanımı: Kendine atanan bölge ve/veya sektörde KB’nin ürünlerin satışını karlılığı koruyarak gerçekleştirecek ve pazarda penetrasyonu artırarak büyüme sağlayacaktır.

Aranan nitelikler:

-Üniversite veya Meslek Yüksek Okulu mezunu
-Sürücü ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen
-İnsan ilişkileri güçlü, iletişim becerileri yüksek
-Pazarı ve müşteriyi anlayıp analiz edebilen, pazarın dinamiklerini ve müşterinin ihtiyaçlarını anlayabilen
-Zamanını iyi kullanan, planlı, disiplinli, ikna kabiliyeti yüksek
-Motivasyonu yüksek ve sonuç odaklı
-Dış görünüşüne önem veren ve profesyonel bir tavır sergileyen
-Müşterilere çözüm üretebilen (Çözüm odaklı satış yapabilecek)
-Erkek adaylar için askerlikle ilişkisi bulunmayan


Görev Tanımı:
-Mevcut ve olası müşterilerle telefon görüşmeleri gerçekleştirmek, müşterileri yerlerinde ziyaret edip sıcak ilişkiler kurarak satışa yönelik ürün tanıtımını yapmak -Ürünleri çok iyi tanıyararak müşterilerden gelen her türlü soruyu aydınlatmak
-Mevcut ve potansiyel müşterilere uygulamalı ürün tanıtımı yaparak, ihtiyaca yönelik ve işe en uygun ürünü seçmelerine yardım etmek -Satış hacminin artması ve işin gelişmesi için piyasadaki fırsatları takip etmek ve değerlendirmek.
-Müşterilere net ve etkili satış teklifleri hazırlamak,sunmak ve takip etmek
-Zamanını ve satış statejisini iyi planlayarak “harcadığı zaman başına bölgesinde/sektöründe gerçekleştirdiği satışı” en üst seviyede tutmayı amaçlamak .
-Pazarlama Direktörüne; müşteri ziyaretleri, ziyaretlerden sonra işlerin takibi, gerçekleşen satışlar da dahil olmak üzere, kendine atanan bölgedeki/sektördeki tüm satış ve pazarlama faaliyetleri konusunda düzenli olarak haftalık bazda bilgi vermek
-Firma ile müşteriler arasındaki her türlü iletişimde ana bağlantı noktası görevini üstlenip olası sorunları çözümlemek ve gerçekleşen satışların tahsilatları takip etmek